Založ si blog

A prečo mňa nikto nepodplatil /?!/alebo Ako bude chutiť Matovičova pomsta

Najprv musím nevyhnutne začať tou prvou časťou titulku a vysvetliť, ako som to myslel, aby u mňa nezaklopala skoro ráno príčinlivá NAKA. Vraj, čo to má byť ? Hádam nie výzva na úplatok, čiže získanie neoprávnenej výhody ? Žeby som sa ako dlhoročný dôchodca a občas píšuci novinár splašil, aby som nejakú výhodu ešte stihol získať ?

Pravdaže, nič také nehrozí. NAKA by skončila s dlhým nosom. Za desiatky rokov žurnalistickej praxe sa mi nič podobné, chvalabohu, neprihodilo a novým kúskom učiť sa je neskoro. V jednom prípade to už bolo na pokraji, to treba priznať, keď Magda Mečiarová raz večer krátko pred uzávierkou dorazila do jej redakcie, kde som bol hlavný sekretár, s príkazom, aby som uverejnil pamflet na prezidentského kandidáta Schustera a jeho syna. Kandidoval aj jej otec.

Toto malo dramatickú dohru a vlastne sa dodnes neskončila. Vtedy ešte slečna Mečiarová nemala ani na rozume, aby uplácala. Šéfredaktora ťahala za golier v hale Alžbetky a mňa, keďže som odmietol, poslala domov s okamžitou výpoveďou. Keď som na súde vyhral, nasledovala ďalšia výpoveď. A to som tiež vyhral, dokonca aj v Štrasburgu. Lenže, odporkyňa svoj podnik tajuplne predala a moja statočnosť mi sčasti bola na figu. Tri milióny korún sú len na papieri a keďže odporkyňa neplatila odvody, lebo platy nosila v igelitke, penziu mám nižšiu najmenej o tri-štyri stovky.

A prečo som sa rozpísal o tejto epizóde, ktorá zo širšieho hľadiska je naozaj iba marginálna ?

Súvisí, predstavte si, s najnovším kandidátom na prezidenta, t. j. Matovičom. Tak po svojom najprv čakal, kedy bude doslova päť minút pred polnocou, aby doručil, čo bolo treba do Kancelárie NR SR a potom nechal národ čakať na senzáciu, kto to je, ten vyvolený, až do ďalšieho dopoludnia.

Nuž, senzácia, ako pre koho. S manželkou som sa ráno stavil, že to bude veľký ON, bude ju to veľa stáť, lebo neverila. Zaujímavejšie bolo, čo sme okolo toho počuli na tlačovke. Nebudem citovať, ale tak nejak sa to povedalo. „Nežijeme v demokracii, ale mediokracii“, zaznelo z úst kandidáta, ktorý, mimochodom sám dobre vie, že nevyhrá, ba dokonca nemá šancu na druhé kolo. Podľa neho skoro všetci novinári nepíšu slobodne. A pravdu. Inými slovami, buď majú akoby pištoľ za uchom alebo sú kúpení, teda podplatení.

Nuž, vážení a milí kolegovia a kolegyne, mne to už môže byť viac menej srdečne jedno, ale vy by ste si mali vstúpiť do svedomia, ak je na tom všetkom aspoň štipka pravdy.

Tak už len na záver, prečo vlastne Matovič kandiduje ? Nikto s ním nedebatuje, bude musieť. A to je politicky určite prezieravé. Jeho suita na tlačovej besede ho ohadzovala zlatom, že „porazil mafiu“. Zaznel aj hlahol, tuším od chlapa až hen zo Starej Ľubovne, že Matovič, ty si pre mňa smotánka do kapusty…“

Igor na to reagoval, ako sa patrí, keď to celé predstavenie priklincoval po trnavsky, že „asi to je fšecko, či né ?“

No, všetko to nie je, len ešte asi bude, minimálne sa Matovič pomstí ostatným, že ním ohrdli, bez výnimky, či to bude Korčok /hoci v druhom kole ho možno vezme na milosť, / Pellegrini a vlastne každý.

Zdramatizujú sa tým prezidentské voľby alebo bude ešte niečo ? Včera som v tomto blogu napísal, že čo asi má Matovič v talóne ?

Vie to niekto ?

Mr. Fico má pravdu a vlastný názor alebo A čo za to ?

19.05.2024

Určite by nebolo dobré, keby v obrovskej záplave informácií, postojov, komentárov a vysvetlení o tragickej udalosti v Handlovej zapadlo to najpodstatnejšie – hrozba nespôsobilosti väčšiny z nás, pravdaže, najmä všetkých politikov, odhaliť úplnú pravdu o príčinách zločinu proti premiérovi, demokracii a Slovensku. A ďalej, je tu reálne nebezpečenstvo [...]

Robo Robovi ako človek človeku alebo „Umelci“ do kúta

18.05.2024

Keďže zo záhadného dôvodu sa stále neviem zaregistrovať pre komentovanie príspevkov na blogu Pravda, využívam túto možnosť ako bloger na aktuálnu a dôležitú výpoveď. Na inom mieste som chcel reagovať na tlačovú konferenciu ministra R. Kaliňáka z nemocnice v Banskej Bystrici, pripojiť sa k pozdravom p. premiérovi a niečo sa opýtať. Žiaľ, komentovanie je zakázané. [...]

Chcem Nobelovu cenu alebo Geniálne riešenie – kúzlo jednoduchosti

18.05.2024

Už len dúfať, že sa nenájde niekto, kto nepochopí účelovú preexponovanosť titulku v snahe, aby niečo, ako sa hovorí, naozaj zarezonovalo. Kým sa dostanem k podstate veci, dovoľte, vážení čitatelia, jedno zásadné vyhlásenie, na ktoré mám právo ako svojprávny občan, ako občan, ktorý spolurozhoduje o osudoch nášho štátu v demokratických voľbách. Ak sa po [...]

majský

Zomrel známy slovenský podnikateľ Jozef Majský

19.05.2024 19:38, aktualizované: 20:58

Spája sa najmä s kauzami tunelovania nebankoviek BMG Invest a Horizont Slovakia.

atentát Fico nemocnica rooseveltova

Padli prvé tresty. Jeden muž schvaľoval atentát na premiéra, druhý sa vyhrážal ministrovi a poslancom

19.05.2024 18:19, aktualizované: 20:19

Polícia zatiaľ identifikovala takmer 50 vyjadrení na sociálnych sieťach, z ktorých vyplýva podozrenie z verejného schvaľovania trestného činu.

Kaliňák, Šutaj Eštok,  Gašpar

Jednou z verzií vyšetrovania atentátu na Fica je, že útočník nebol osamelým vlkom

19.05.2024 16:38, aktualizované: 17:50

Šutaj Eštok upozornil, že spolupáchateľmi neboli dvaja ľudia z Handlovej, ako sa šírilo na sociálnych sieťach.

Irán, Ebráhím Raísí

Zrútil sa vrtuľník s iránskym prezidentom, záchranári po ňom ďalej pátrajú

19.05.2024 16:04, aktualizované: 21:49

Vrtuľník viezol i ministra zahraničných vecí. Pátranie komplikuje zlé počasie a príchod noci.

milanjan7

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 188880x
Priemerná čítanosť článkov: 1908x

Autor blogu

Kategórie