Administrátor blogu Pravda – a kde sú moje eurá ?

Hneď v úvode tohto nanajvýš seriózneho príspevku, ktorý na vyváženie a oživenie v sále vhodne zapadne do príliš vážnych a ponurých tém, sa alibisticky vyhováram. To nie ja, to manželka. Chce vedieť, kde a v ktorej ponožke potuteľne skrývam tie veľké počty eur vyplácaných za aktivity v tomto blogu. Pod predchádzajúcim označením exnovinár to bolo tisíce príspevkov, aj teraz už prekračujem svojou potenciou stovky článkov.

Som milionár ?

Podľa stále toho istého pozorného komentátora pod anonymným označením na začiatku malé „p“, ktorý nevynechá azda jedinú príležitosť, aby ma „nakopol“, za články na blogu mi chodia eurá. Odkiaľ to má ? Toto sa asi nikdy nedozviem, lebo tají ako partizán.  Z toho logicky vyplýva, že ani moja inak vcelku tolerantná životná súpútnica sa zrejme nikdy nedozvie zdrvujúcu pravdu. Ono je to ako s tou neverou. Dá sa preukázať, aj dôkazmi, že niekto je neverný alebo neverná. Skúste však dokázať, že ste verný alebo verná. Ani prísaha na krížik nepomôže.

Pravdaže, ozvať by sa mohol administrátor blogu. Najlepšie takto verejne. Účtovnú evidenciu netreba. Čestným ľuďom treba veriť. Jedna poznámka – administrátor by sa mohol vyhnúť verejnému vypočúvaniu, keby už dávnejšie zareagoval na výzvy blogerov, že niečo treba robiť so zakuklenými komentármi pod článkami. Píšete a urážajú vás až pod čiernu zem. Dokedy ?

Mimochodom, ten dobrodinec s malým „p“ veľa vie aj o politických súvislostiach. Boh mi je svedkom, že nenadŕžam žiadnej politickej strane, ani Smeru. Jediným spojivom, ak to takto možno nazvať, je spoločná fotka s ministrom za budovou liečebne Ozón v Bardejovských kúpeľoch. Bolo to pred viac ako desiatimi rokmi. Na  fotke „svietia“ dvaja parobci, ktorých zvečnili Kaliňákovi ochrankári. Tá fotografia mi bohvie ako v živote nepomohla, dokonca ani vtedy, keď som ju omylom vyčapil pod predné sklo auta.  Policajt sa pozeral inde. A dnes už Robert Kaliňák nie je ministrom vnútra.

A ešte niečo – ten anonymný autor s malým „p“ a s naznačením, že niečo má s alkoholom, sa venuje aj politickým problémom. Nech napíšem hocičo, podľa neho vždy to je na objednávku strany Smer na Súmračnej. Komu mám vysvetľovať, že bývam 100 km od Bratislavy a na Súmračnú by som bez taxíka nikdy netrafil, nikdy som tam nebol.

Nech sa niekto teší. Keď dostanem plné mechy tých eur ako zaslúžený honorár, nejaký Sherlock Holmes sa postará o odhalenie fiškusa. To len preto, aby som vďačne podelil…

V Nových Zámkoch je to iné ? alebo O peniaze ide „až“ na prvom mieste…

23.10.2024

Najlepšia je osobná skúsenosť alebo poznatok týkajúci sa blízkych príbuzných. Ak čítame hororové správy o odchode tisícov lekárov a zatváraní nemocníc už od začiatku budúceho roka, zimomriavky majú rodeo. A tá skúsenosť ? Dvakrát po sebe hospitalizovali moju matku v Nemocnici s poliklinikou v Nových Zámkoch a aj keď pacientka je vo [...]

Keď príde čas zúčtovania alebo Zaplatíme to my všetci

21.10.2024

Prezidentský kandidát Donald Trump v Pensylvánii štyridsať minút tancoval, potom varil, prezidentská kandidátka Kamala Harrisová sa čudovala a potom slávila svoje šesťdesiatiny. Aj takto to vyzerá v predvolebnej show kampani v USA. Keď sa niekto opýta, či je na to dosť finančných prostriedkov, nuž ako pliev. Trump je oveľa bohatší, ale ani [...]

Radšej pučče ako zbrane alebo Kde máme /niekedy/ rozum ?

17.10.2024

To pozoruhodné slovo v titulku je napísané vo fonetickej podobe, správne má byť pucce, čo sú pagáče z riedkeho kysnutého cesta, do ktorého sa zamiešajú rôzne druhy restovanej zeleniny. Viem to vďaka mojej dobrej známej Deniske, inak šéfredaktorke výborného časopisu Jednota a jej úvodníka s titulkom Namiesto predjedla. Pozorný čitateľ zrejme už uhádol, že sa hovorí o [...]

gaza

Hizballáh vyzval vyše 20 izraelských osád na evakuáciu. WAFA: Pri útoku v Gaze bolo zabitých najmenej 30 ľudí

26.10.2024 21:49

Izrael naopak uvoľnil niektoré bezpečnostné obmedzenia pre obyvateľov oblastí na severe Izraela.

Gruzínsko, voľby, Európa, EÚ, Ukrajina

V Gruzínsku je sčítaných 72 percent okrskov: Voľby vyhrala vládnuca strana Gruzínsky sen

26.10.2024 18:36, aktualizované: 22:21

Exit poll naznačoval víťazstvo prozápadných strán.

únos

Tragédia v Mexiku: Pri nehode autobusu zomrelo najmenej 24 ľudí

26.10.2024 18:21

Pri nehode autobusu v centrálnom Mexiku zahynulo najmenej 24 ľudí a ďalších päť ľudí bolo zranených.

Policajný potápač

Dráma na Dunaji: Polícia vytiahla muža, ktorý skočil do rieky. Napriek snahe sa ho nepodarilo oživiť

26.10.2024 17:45, aktualizované: 18:29

Polícia prehľadávala nábrežie a hladinu rieky, záchranným zložkám sa osobu podarilo vytiahnuť z vody a začali ju oživovať.

milanjan7

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 154
Celková čítanosť: 303239x
Priemerná čítanosť článkov: 1969x

Autor blogu

Kategórie