Založ si blog

Otvorený list generálnemu riaditeľovi O2 alebo Hľadá sa právnik

Vážený pán generálny riaditeľ spoločnosti O2 Slovakia, Einsteinova ul. 24, Bratislava,

vzhľadom na márne pokusy domôcť sa spravodlivosti mimosúdnym spôsobom vyriešenia smutného prípadu poškodzovania zákazníka, dovoľte obrátiť sa na Vás touto formou.

Ako vyplýva z listu od Vášho Centra služieb zákazníkom zo dňa 19. 03. 2024, Vaša spoločnosť dňa 12. 11. 2020 postúpila /presnejšie odpredala/ spoločnosti Bencont Collection pohľadávku vo výške 70, 81 .- eur. Uvedená pohľadávka „vznikla z dôvodu neuhradenia faktúry č. 1560269750 vystavenej dňa 13. 11. 2019“. Pôvodcom údajne neuhradenej faktúry má byť moja osoba, čo striktne odmietam.

Kým zdôvodním svoje výhrady, dovoľte podotknúť nasledovné :

Pokiaľ by pohľadávka existovala, bolo by potrebné, aby som buď preukázal alebo nepreukázal jej uhradenie. Keďže podľa môjho presvedčenia pohľadávka nejestvuje a ide zrejme o nejaké nedorozumenie, nemám možnosť relevantne čosi preukazovať.

Naporúdzi však je dôkaz nad všetky dôkazy. Vaša spoločnosť postupuje pri pohľadávkach tak, že keď zákazník má hocijakÿ záznam o neuhradení aj minimálnej sumy kedykoľvek v minulosti, môže sa rozlúčiť s myšlienkou, že mu poskytnete mobilný telefón.

Dovoľte otázku, ako je teda možné, že ak v roku 2019 som Vám dlhoval sumu 70, 87.- eur, v ďalších rokoch spoločnosť O2 ma informovala, že nikdy som nič nedlhoval a nedlhujem a neskôr mi odovzdala na splátky mobil zn. Samsung A54 v hodnote 540 .-eur ?

Žiadna pohľadávka voči mne neexistovala a ak Vaši podriadení, vážený pán generálny riaditeľ, predali túto tzv. pohľadávku, ja tvrdím, že vymyslenú, spoločnosti Bencont Collection, došlo v lepšom prípade k nedorozumeniu alebo k podvodu a bezdôvodnému obohateniu.

V spomínanom liste od Vášho Centra služieb zákazníkom, podpísanom p. Janou Ľuptákovou, sa uvádza, že „O2 /môj/ návrh na mimosúdny zmier zamieta a odporúča sa obrátiť sa na spoločnosť Bencont Collection a príslušnú poverenú exekútorku“.

Zlaté slová, ibaže na figu, prepáčte. Spoločnosť Bencont sa vyjadrila, že s vecou nič nemá a mám sa nasmerovať na exekútorku Mišíkovú z Nitry. Aby som totiž nezabudol to podstatné, exekútorka už pár mesiacov zráža z môjho skromného starobného dôchodku sumu 60.- eur mesačne, až do vymoženia sumy, a tu sa národ podrž, 450.- eur !

Nech mi každý prepáči, ale ide ma poraziť od zlosti. Spoločnosť O2 v spomínanom liste priznáva, že predmetnú pohľadávku „neuplatnila na žiadnom súde a nedisponuje súdnym rozhodnutím v tejto veci“ ! Hurá, vyhli sa súdnemu sporu, kde by ťažko dokazovali svoju „pravdu“.

Vážený pán generálny riaditeľ, žiadam Vás, aby ste v rámci svojich kompetencií revidovali nečestnú záležitosť a prípadne sa obrátili na súd. Môj návrh na mimosúdny zmier ešte stále platí.

V opačnom prípade verejne, t. j. mediálne začnem hľadať právnika, ktorý právne vyrieši problém tzv. pasívnej legitimácie. Totiž, voči komu podať žalobu, keď sa to celé tak pekne zašantročilo? Voči O2, ale tá dáva ruky preč. Voči spoločnosti Bencont, ale tá sa tiež netvári nadšene, že by to mala riešiť, veď to má súdna exekútorka. A tá si z toho veru ťažkú hlavu nerobí, veď zaviazala Sociálnu poisťovňu zrážať chudákovi penzistovi, čo sa dá, pravdaže, nezabudla si priraziť za námahu skoro 400 eur.

A Sociálna poisťovňa ? Tá s tým naozaj nič nemá… Musí zrážať.

Európa je takmer v ohni, náš štát čelil atentátu na premiéra, politici sa takmer škrtia.

A chudák dôchodca ? Ako si má pomôcť, aby sa bohatí neobohacovali aj na jeho úkor ? Je to na posmech, keby to nebolo na plač.

P.S. Ukazuje sa, že to celé nemá vyznam. Reakciou sú cynické telefonáty, dokonca výhražné, aj posmešné anonymy, pod otvoreným listom, napr.. vraj som RSDr., hoci v skutočnosti mám doktorát z Právnickej fakulty Karlovej univerzity v Prahe , keby som mal aj Sorbonu a Oxford, výsledkom by stále bola bezmocnosť obyčajného človeka, lebo jednoducho tá mašinéria bezohľadnosti vás zožerie – toto som chcel oznámiť ako posolstvo, ale keď navyše narazíte ešte aj na hlupákov, všetky ilúzie sú preč.

Aj Šutaj, aj Eštok…alebo Páchatelia, prosím vás

03.10.2024

Prvá časť titulku je pokusom o žart, verme, že pán minister vnútra sa neurazí. Reakcia na jeho dnešnú štvrtkovú tlačovku sa týka schvaľovania trestného činu. Skutková podstata je jasná. Naplnená je vtedy, keď niekto verejne schvaľuje trestný skutok… potresce sa odňatím slobody až na jeden rok. Minister vnútra Šutaj Eštok predostrel verejnosti dva skutky, pričom [...]

Ja som doktor, kto je viac alebo Všetci utekajme…

27.09.2024

Už dávno som s takou nechuťou nepristupoval k napísaniu príspevku ako teraz. Venovať sa lekárom a ich platom vo chvíli, keď máte matku v nemocnici, asi nie je prezieravé. A keď to navyše možno vyznie ako „útok“ na mužov a ženy v bielych plášťoch, asi len ťažko sa to bude doma vysvetľovať. Iba podotýkam, že doktorom a najmä sestričkám nič nezávidím. [...]

Kto si to myslí okrem Plavákovej alebo Huliak sa nebojí ani medveďov

26.09.2024

Nech nasledujúce riadky nik z poslancov veľaváženej Národnej rady SR nevzťahuje na seba. Avšak ak niekto porovnáva zákonodarné procesy u nás s nacistickými Norimberskými zákonmi priamo alebo len marginálne, taký poslanec si kráľovský plat nezaslúži. Mám tentoraz na zreteli poslankyňu NR SR za Progresívne Slovensko Luciu Plavákovú. Nešlo len o toto vyjadrenie. Pozorne a [...]

Sweden Climate Protest

Aktivistku Thunbergovú zadržali na klimatickom proteste v Bruseli

06.10.2024 18:53

Švédsku aktivistku zadržali spolu s ďalšími vyše 100 protestujúcimi.

Chaldíja

Izraelské letectvo zaútočilo v sýrskom meste Homs na autá s humanitárnou pomocou

06.10.2024 17:53

Tri nákladné vozidlá s humanitárnou pomocou boli zaparkované blízko továrne na výrobu iránskych automobilov.

Izrael Gaza operácia rukojemníci záchrana vyslobodenie

Po útoku na juhu Izraela zomrela žena, desať ľudí je ranených, strelec mŕtvy

06.10.2024 17:33

Došlo k tomu iba deň pred prvým výročím začiatku vojny medzi militantným hnutím Hamas a Izraelom.

SR NRSR 19.schôdza 15.deň konsolidácia BAX

Konsolidácia bude pokračovať aj v ďalších rokoch, uviedol Kamenický. Viskupič žiadal opatrenia na pomoc občanom

06.10.2024 17:15

Obaja sa zhodli, že nový minister zdravotníctva by mal byť odborník a krízový manažér.

milanjan7

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 146
Celková čítanosť: 288191x
Priemerná čítanosť článkov: 1974x

Autor blogu

Kategórie