Ako/pekne/platí Smer alebo S koňom len o koňovi

26. februára 2024, milanjan7, Nezaradené

Počas tých rokov, keď som publikoval príspevky v blogu Pravda, Boh mi je svedkom, že ani raz som nepolemizoval, resp. nehádal sa s debatujúcimi pod mojimi článkamí. A nebolo ich málo, teda tých príspevkov. Tisíce donedávna pod označením exnovinár a aj teraz, keď sa podpisujem ako milanjan7.

Prečo ? Jednoducho preto, že kým moja identita v blogu je ľahko dohľadateľná dvomi – tromi klikmi, asi by bolo pod moju úroveň a rozhodne stratou času, aby som stopoval, kto je povedzme ťuťulko, kvetinka 1, patológ, či lenka alebo luna. Ako totiž debatovať s takým ťuťuľkom ? Vážený pán ? Čo keď je to maloletý sopliak alebo človek zbavený svojprávnosti ? Či inak zakomplexovaný občan ? Ak bezohľadne uráža a kdesi sa vyškiera ?

A tých podobných rafinovaných označení je habadej. Nie že by som túžil osobne poznať toho alebo tú osobu, ktorá bezohľadne ponižuje, hrubo nadáva, vymýšľa si, tie tvrdenia nemajú ďaleko od naplnenia minimálne skutkovej podstaty ohovárania, či dokonca ide o obvinenia z korupcie /!/.

Teraz urobím výnimku. Citujem doslova a do písmena : “ Ako sa vám vidí, milanjan7, že kandidat na prezidenta Korčok sa skrýva, verte tomu, ze robí dobre. Chce sa vyhnúť takým provokatérom ako vy a vám podobným. Je to uplne normalne a prirodzené: zrážka so zaujatým blbcom moze mat aj svoje neblahé následky. Kto vás platí, milanjan7? Kecajte si na kongresoch Smeru. Tam budete hviezda“.

A máme to tu. Vraj som provokatérom a sú aj mne podobní. Nuž dobre. A to sa ako pozná, pýtam sa. Ďalej, Korčok robí dobre, keď sa skrýva, lebo „zrážka so zaujatým blbcom môže mať aj svoje neblahé následky“. Je zjavné, a na to netreba mať dve vysoké školy a vyše 40 rokov novinárskej praxe, aby som pochopil dve veci – že ja som ten blbec a tá prípadná zrážka môže mať následky, čím sa z vety stáva vyhrážanie, a to verejne šírené.

Mám výhrady voči formuláciám, ktoré urážajú, ale ako si to vykonfrontovať z neznámym, povedzme idiotom ? Môže to byť osoba s rozumom koňa, nech prepáči to inak milé zviera s veľkou hlavou. A s koňom sa ťažko zrozumiteľne debatuje, keď som nikdy nebol kočišom.

Je tu čosi vážnejšie. Mala by si to všimnúť NAKA. „Kto vás platí, milanjan7 ? Kecajte si na kongresoch Smeru, tam budete hviezda“.

Takže, spojitosť platenia , nebodaj podplácania//trolovania/ so Smerom, je jasná aj tomu spomínanému koňovi. Mne nie. Ako vysvetlím manželke, že ma /asi/ bohato platí Fico a tí okolo neho, veru neviem. Možno by ma platili, keby som sa zúčastňoval na kongresoch. Lenže, prisahám ešte raz, v živote som nebol ani na jedinom kongrese politickej strany alebo hnutia. A už ani nebudem.

Priznávam bez mučenia, že ešte pred parlamentnými voľbami som odoslal doporučený list Kaliňákovi /spoznali sme sa kedysi v kúpeľoch Bardejov/, jeho bodygardi nás spolu zvečnili, čas zrejme nemal pred voľbami a ani potom, chcel som len poprosiť, aby som mal prístup k nejakým informáciám, napr. pozvánkami na tlačovky, nič. Rovnako macošsky sa zachoval aj tlačový odbor na Súmračnej. Očakávať, že ma pozvú na kongres, si naozaj môže myslieť akurát kôň… Asi majú dosť novinárov, ktorí ich podporujú, hoci ja ich veľa nepoznám.

Obmedziť hlúpe anonymné debaty pod príspevkami v blogoch asi nepôjde. Ale požiadať o slušnosť a korektnosť debatujúcich hádam možno.

Inak tu ostane pole neorané pre možno len zakomplexovaných jedincov. Česť výnimkám.